Genel anlamda okuduğum ilk tiyatro eseriydi ve çok beğenerek okudum. Tadı damağımda kaldı adeta. Günümüz Türkçesine çevirilmesi ayrı güzel olmuş ben bu tarzda okumaya daha çok seviyorum. Tiyatro eseri ama sanki roman okuyormuşsunuz havası var kitapta. Dokunaklı bir konusu vardı açıkçası. Kime üzüleceğimi bilemedim. Bir aşk hikayesi, entrika dolu bir konak, Hazan Bülbülü