Kısa öz güzeldi ara sıra sinirlendirdi beni ama sonradan hikaye güzel bitiyor. Verdiği en güzel mesaj bir müptezel ile karşılaşırsanız Uzaklaş! Uzaklaş! Uzaklaş! :)
Bir ufka vardık ki artık
Yalnız değiliz sevgilim.
Gerçi gece uzun,
Gece karanlık
Ama bütün korkulardan uzak.
Bir sevdadır böylesine yaşamak,
Tek başına
Ölüme bir soluk kala,
Tek başına
Zindanda yatarken bile,
Asla yalnız kalmamak. Ahmed Arif