Öldüğümde çok sevdiğim şu kitabın sayfalarını artık çeviremez olacağım, bu yüzden de ölmeden önce hepsini okumuş olmaya dair nafile bir umut besliyorum
Madem ki yaşıyoruz, yaşadığımız sürece mutlu olmaya,sağımızda solumuzda mutluluk yaratmaya bakmalıyız. Mutluluk,bir yerde ve her yerde,hiçbir şey beklemeden dünyayı, insanları sevmektir