Birغül

İnsanlar
Madem ki insanlar birbirine acı veriyordu, o zaman en güzel şey; hayata meydan okumak ve mutlak bir yalnızlığı seçmekti...
Sayfa 93 - 90, Baskı Doğan Kitap·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Olaylar ve Şeyler
Her şeyi başkasından beklersen olmaz.. Şu üstümüzü başımızı bir aramalıyız, belki bizim de bir şeylerimiz vardır !!
Sayfa 27·Kitabı okuyor
Edebiyat
" Sen şehrim kadar güzelsin Şehrim senin kadar acılı "
Sayfa 8·Kitabı okudu
Avrupa’da zenginler, kibarca zengin değil gibi yaparlar.. Uygarlık budur bence de.. Ayrıca kültürlü ve uygar olmak da herkesin birbiriyle eşit ve özgür olması değil, herkesin kibarca diğerleriyle eşit ve özgürmüş gibi davranmasıdır.
Sayfa 207·Kitabı okudu
Kaba Oyalanmalar
Yıllar sonra kendimi kitaplara verdiğim zaman, o günlerde hissettiğim sıradanlığı ve bayağılığı en iyi ifade eden satırları Fransız şair Gerard de Nerval’in bir kitabında okudum. En sonunda “aşk acısından kendini asan şair, “hayatının aşkını sonuna kadar kaybettiğini” anladıktan sonra, Aurelia adlı kitabının son bir sayfasında, - bundan sonra hayatın kendisine yalnızca “ kaba oyalanmalar “ bıraktığını söyler.
Sayfa 160·Kitabı okudu