Bu dünya ısrarcı, zehirli, yaygaracı ve her șeyden önce arsız insanlarla dolu. Özellikle bazılarının bu dünyaya ne yapmaya geldiği anlaşılmıyor. Üstelik bu sadece yüzlerine bakarak ulaştığım bir sonuç değildi. Çoğu sadece yer kaplıyor. Bu geçici dünyadaki alanların çoğunu alıyor ve bunu müthiş bir itibar gibi sunuyorlar. Beş yıl, belki on yıl, insanların peșine dedektif takıp kaç kere gaz çıkardıklarının çetelesini tutuyor ve buna hayat diyorlar. Buradan da cesaret alarak karşına geçip, "Sen șu kadar yılda bu kadar gaz çıkardın!"diye umurunuzda olmayan șeyler hakkında konuşabiliyorlar. Yüzünüze söylemektense, ki bunu da yapabilirler, arkanızdan kaç kere gaz çıkardığınızı konuştukları da oluyor. "Yeter," diye söylenmeniz sadece daha çok söylenmelerine neden oluyor. "Peki," derseniz daha ısrarcı oluyorlar. "Anlamadım," derseniz saymaya devam ediyorlar ve buna hayata uyum sağlama stratejisi diyorlar. Bu strateji insanların kolayına geliyor. Sadece susman ve ona uyman yeterli İnsanlara engel teşkil edecek stratejileri yumuşatmalarıysa görgüdendi. Engel olmazsa strateji de olmaz diyebilirsiniz ama o durumda sizin de hesaba dahil olmanız gerekirdi.