Nermin yakar

Nermin yakar
@Bilmmkine
Gurur hayatın tuzudur derler; gururum nereye gitti ? Ya ben yaşadığım hayatı anlayamadım ya da bu hayatın hiçbir değeri yoktu. Daha iyisini de bulamadım, görmedim, kimse de göstermedi. Sen bir gelip, bir kayboluyordun tıpkı parlak, hızlı bir kuyruklu yıldız gibi; bense her şeyi unutuyor, ağır ağır sönüyordum...
Reklam
Bir kez kendini bulan,dünyada hiçbir şeyi kaybetmez. İçindeki insanı anlayan,tüm insanlığı anlayacaktır.
İnsan ve Duygular
Sadece kaderini gizemli bir şekilde yaşayanların yaşadığına inanıyorum.
İnsan
... birden şu tuhaf düşünce beliriyor içimde: Şimdi katil olduğumu düşünürsem, karşımdaki bunu yüzümden anlayacak.
İnsan
Hepimizin gözü önünde toplumun dokusu bozuluyor, insanları bir arada yaşatan değerler sistemi yok oluyor, kısacası çürüyoruz.
Reklam