“Birkaç kelimeyle ispatlayayım. Üşüyorsun çünkü yalnızsın. İçindeki ateşi kimse körükleyemiyor. Hastasın çünkü insanoğluna bahşedilen en güzel, en yüce ve en tatlı duygular senden uzak duruyor. Aptalsın çünkü bu kadar acı çekmene rağmen o duyguyu ne yanına çağırıyorsun ne de seni beklediği yere doğru bir adım atıyorsun.”
Mutluluk, elde etmek için peşinden koşulacak; sonra da kaybetmemek için çaba sarfedilecek bir şey değildir. Mutluluk, senden bağımsız olarak istediği zaman gelir, dokunur sana.