Buzdan Kıvılcım beğenmiştim ateşten tezahüratı da çok merak ediyorum.
Vârislerin Oyunu 3 kitabını okudum 4cüyü dört gözle bekliyorum
İyi Bir Kızın Cinayet Rehberi bu kitabı çok beğenmiştim şu an dizisini izliyorum bitirince seriye devam edicem.
Bronz 4cü kitap çıksada okusak😾
Buz Krallığı 2ci kitabı bekliyorum🤕
Felah 1 2ci kitabı bula bilirsem devam edicem. (Birinci kitabı aldıktan sonra Lemanın indigoyla anlaştığını ve Felahın yeni baskısının çıkacağını öğrendim hemde iki kitap bir baskıda olucak😭)
Spy x Family, Vol. 6 6 a kadar okudum biraz ara verdim ama devam ediceğim
Bülbül Kapanı I devam edermiyim emin değilim 🤷♀️
Öyle Bir Uğradım devamını okumak istiyorum ama bir türlü başlıyamıyorum 🤧
17 Numara bu serinin sonunu biliyorum o yüzden artık hiç okuyasım yok devamını
3391 Kilometre hayırrr
Bul Beni hiç emin değilim
(Aklıma şimdilik bunlar geldi.)
Kitabın ilk 100 sayfasını 2 haftaya kalanını 3 güne bitirdim. (Klasik okur problemleri)
Kitap akıcıydı rahat bir dili vardı. Yeni başlayanlar ve reading slumpta olanlara öneririm.
Kitabın bazı yerlerinde duygusallaştım. Bazı yelerde gülmekten karnım ağrıdı. Özellikle Ümit ve Emirhan sahneleri. (Bu arda yan karakterlerden birine novella gelicekmiş)
Kitap güzeldi ama sonu beni tatmin etmedi. Sanki hikaye yarım kaldı gibi oldu