Vanessa

Vanessa
@Bookwings
"Bazı insanlar iyi niyetle başkalarının işine karışırlar ama bu da yine kötü sonuç verir."
Sayfa 76·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"İnsan herkese bu kadar yalan söylemek zorunda kalmasaydı ne iyi olurdu.."
Sayfa 43·Kitabı okudu
Yarım kalan Seriler
Buzdan Kıvılcım beğenmiştim ateşten tezahüratı da çok merak ediyorum. Vârislerin Oyunu 3 kitabını okudum 4cüyü dört gözle bekliyorum İyi Bir Kızın Cinayet Rehberi bu kitabı çok beğenmiştim şu an dizisini izliyorum bitirince seriye devam edicem. Bronz 4cü kitap çıksada okusak😾 Buz Krallığı 2ci kitabı bekliyorum🤕 Felah 1 2ci kitabı bula bilirsem devam edicem. (Birinci kitabı aldıktan sonra Lemanın indigoyla anlaştığını ve Felahın yeni baskısının çıkacağını öğrendim hemde iki kitap bir baskıda olucak😭) Spy x Family, Vol. 6 6 a kadar okudum biraz ara verdim ama devam ediceğim Bülbül Kapanı I devam edermiyim emin değilim 🤷‍♀️ Öyle Bir Uğradım devamını okumak istiyorum ama bir türlü başlıyamıyorum 🤧 17 Numara  bu serinin sonunu biliyorum o yüzden artık hiç okuyasım yok devamını 3391 Kilometre hayırrr Bul Beni hiç emin değilim (Aklıma şimdilik bunlar geldi.)
Gönderi kullanım dışı
"Her kimsen değil, Sadece sensen."
8/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2025 57. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 23 Mayıs 2025 14:21
Kitabın ilk 100 sayfasını 2 haftaya kalanını 3 güne bitirdim. (Klasik okur problemleri) Kitap akıcıydı rahat bir dili vardı. Yeni başlayanlar ve reading slumpta olanlara öneririm. Kitabın bazı yerlerinde duygusallaştım. Bazı yelerde gülmekten karnım ağrıdı. Özellikle Ümit ve Emirhan sahneleri. (Bu arda yan karakterlerden birine novella gelicekmiş) Kitap güzeldi ama sonu beni tatmin etmedi. Sanki hikaye yarım kaldı gibi oldu
Her Kimsen: Son SetR. İdeli · Artemis Yayınları · 20251,060 okunma