"Aşırı kederli bir görünüm ile geride kalanların mutsuzluğunu çoğaltmaktan sakınmak hayatta kalanların görevi değil midir? Bu, kendine karşı da borçlu olduğun bir görevdir aynı zamanda; çünkü aşırıya kaçan üzüntü, gelişim göstermeyi ya da eğlenmeyi, hatta gündelik işlerini dahi yerine getirmeyi engeller, ki bu görevleri yerine getirmeyen hiç kimse toplum yaşamına uygun biri sayılmaz."