-İnsanlar nerede? diye sormuş nihayet küçük prens.
Çölde insan kendini biraz yalnız hissediyor.. -İnsanların arasında da yalnız hissedilir, demiş yılan,
İnanır mısınız, bazen öyle sıkıntılı, öyle bunaltıcı anlarım oluyor ki, gerçek bir hayatı yaşamaya gücümün yetmeyeceğini, gerçekleri, akıp giden olayları kavramakta çok geri kaldığımı, duygularımın körleştiğini hissediyor, kendi kendime lanet okuyorum.