Bottomofhell

Bottomofhell
@Bottomofhell
"O gelmez artık!" dedi. "Nereden biliyorsun?"dedim. "Gidişinden belliydi!" dedi..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hayatın en yüce mutluluğu kişinin sevildiğine, kendisi olduğu için hatta kendine rağmen sevildiğine inanmasıdır.
Her şeyi anladığımızı kanıtlayan tek bir işaret vardır: Sebepsiz ağlamak.
"Bazı anlar vardır, uzun ayrılık sürelerine denktir. Ama ayrılık zihnin tükenmesinden başka bir şey değil dir. Belki de biz hiç ayrılmadık."
Felaketler yalnız gelmezlermiş, bir tane değil, insanın başına birkaç tanesi birden yığılırmış.