Nilay.Fatih

Nilay.Fatih
@Bulutlaracir
Kafamın içindekilerinden korkuyorum. O yüzden kitaplara sığınıyorum.
...Allah'a dost olursan, Allah da sana dost olur!
Sayfa 91·Kitabı okudu
Tarih
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ümitsizliğe kapılmayalım," dedi, "biz de bazen günlük çıkarlarımızı unuturuz, gerekli işlerin peşinden konuşacak yerde sonu belirsiz bir uğraşa kapılır gideriz."
Sayfa 36·Kitabı okudu
Meçhul ümitlere inanmadığım an, beni kurtaracak şeyin ne olduğunu bilmek istiyorum . Ümit etmek bile az. Emin olmak ihtiyacı. Yalancı istikbalin şüpheli vaatlerine değik, teminatına ve senedine ihtiyacım var . Halbuki o vaat Bülent etmiyor ve kendisine beni nasıl karşılayacağını sorduğum vakit , korkunç bir dilsizlikle susuyor .
Ben pembeye inanıyorum. Gülmenin en iyi kalori yakan şey olduğuna inanıyorum. Öpüşmeye, çok öpüşmeye inanıyorum. Her şey ters gider gibi görünürken güçlü olmaya inanıyorum. Mutlu kadınların en güzel kadınlar olduklarına inanıyorum. Yarının başka bir gün olduğuna inanıyorum ve Mucizelere inanıyorum...
Sayfa 7 - Kitapta Audrey Hepburn'den Alıntı Yapılmıştır