📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Üşüyorsan ceketimi al
Günün en güzel saatleri bunlar
Yanımda kal" Şiir kitaplarını çok seviyorum hele ki bu Özdemir Asaf ise. Sizce de ismi ve soyismi bile şiir tadında değil mi? Daha önce görmediyseniz tanıştırayım Yalnızlık Paylaşılmaz efendiler :)
Yalnızlığın ne olduğunu, doğduğumuz zaman hangimiz biliyorduk ki.. Birbirimize öğrettik, birlikte öğrendik. Bir de, yalnızlığımızı paylaşmayı öğrensek.. O zaman yalnızlık kalır mı? Daha fazla söze gerek var mı kitapla ilgili :)