Eğer, yeniden baslayabilseydim yaşamaya,
İkincisinde daha çok hata yapardım.
Kusurusuz olmaya çalışmaz, sırt üstü yatardım.
Neşeli olurdum, ilkinde olmadığım kadar.
Çok az şeyi ciddiyetle yapardim.
Temizlik sorun bile olmazdı asla.
Daha çok riske girerdim.
Seyahat ederdim daha fazla.
Daha çok güneş doğuşu izler,
Daha çok dağa tırmanır, daha çok nehirde yüzerdim.
Görmediğim birçok yere giderdim.
Dondurma yerdim doyasıya ve daha az bezelye.
Gerçek sorunlarım olurdu hayali olanların yerine.
Yaşamın her anını gerçek ve verimli kılan insanlardandım
Yeniden başlayabilseydim eğer, yalnız mutlu anlarım olurdu.
Farkında mısınız bilmem, yaşam budur zaten:
Anlar, sadece anlar... Sizde an'ı yaşayın.
Hiçbir yere yanında su, şemsiye ve paraşüt almadan.
Gitmeyen insanlardandim ben.
Yeniden başlayabilseydim eğer, hiçbir şey taşımazdım.
Eğer Yeniden başlayabilseydim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Öyle insanlar gördüm ki,
Kusurları yoktu.
Ama insanların kusurları hakkında konuşuyorlardı.
Allah onlara kusurlar yarattı!
Öyle insanlar gördüm ki,
Kusurları vardı!
Ama diğer insanların kusurları hakkında sustular
Allah onların kusurlarını gizledi."