Beyda

Beyda
@Byda_cglr
Yokluğun, Cehennemin öbür adıdır Üşüyorum, kapama gözlerini...
Sayfa 91
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnansaydım, Bir ömür beklerdim gelmeni... Ve inan, saydım, Bir ömür geçti beni sevmeyeli...
Şiir
Seni, bağırabilsem seni, Dipsiz kuyulara, Akan yıldıza, Bir kibrit çöpüne varana, Okyanusun en ıssız dalgasına, Düşmüş bir kibrit çöpüne.
Şiir
"Çektiğim hiçbir acı nedensiz değil. Ben onlar sayesinde" ben" oldum. "
Edebiyat
Yarayla alay eder, yaralanmamış olan.
Sayfa 37
Edebiyat