Dediğim gibi istediğim gibi. Dediğin gibi istediğin gibi. Dediğimiz gibi istediğimiz gibi. Sanırım Dibs dünya genelinde hepimizin istediği şeyi istiyordu: Değerli bir insan olduğunu hisetmek için fırsat. Onurlu bir insan olarak istenmek, saygı görmek, kabul edilmek.
Bir insan ne zaman kendini değerli hisseder?
Kendini, kendinden daha büyük bir bütünün vazgeçilmez bir parçası olarak gördüğü zaman. İnsan kendini "vazgeçilmez, yeri doldurulamaz, emsalsiz, tek" gördüğü an değerli hisseder.
Sorulsaydı, onu müziğe yönlendirenin Tanrı olduğunu söylerdi; müziği bir bütün olarak, apaçık dünyevi formlarıyla bile Yaradan'a övgü, bir hamdüsena olarak görüyordu...
Birilerini gördükçe, aşktan soğuyor olabilirsin. Ama aşk etrafındakiler gibi değil aslında. Kendine yeni bir aşk yaratabilirsin, eşsiz, başkalarınınkine benzemeyen.