Rüya gibi bir seyahatti fakat yine de sık sık sabırsızlandığımı, asabileştiğimi hatırlıyorum. Bunun sebebi belki yaşadığı kültür şokuydu, belki de ders çalışmadan nasıl yaşanacağı bilmemem. Kendi içimde bir türlü rahat hissedememe halinden
tüm genç yetişkinliğim boyunca muzdarip oldum. Dışarıdan bakıldığında şahane bir tablo vardı; Sevdiğim kadınla evlenmiştim, tıp fakültesine girmiştim ve her açıdan iyi performans sergiliyordum ama içten içe hiç huzurum yoktu, güvensizdim ve
kaygımın kaynağını bir türlü kavrayamıyordum. Çocukluğumun ilk yıllarında derin bir yara aldığıma dair bir his vardı içimde, hiçbir yere ait değilmişim gibi geliyordu, sanki başkaları kadar layık değildim bir şeylere. Şimdiki huzurumla o seyahate tekrar çıkabilmeyi öyle isterdim ki!