Ceylin Karakurt

Ceylin Karakurt
@Ceylin111
Dokuz yıl oldu ve sesinin tek bir tonu değişmemiş...
Sayfa 22·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir yaz günü, Oliver’ın mektubundan dokuz yıl sonra, Amerika’dayken bizim evden bir telefon geldi. “Hayatta tahmin edemezsin, iki gündür bizde kim kalıyor. Senin eski yatak odanda. Ve şimdi tam karşımda duruyor.” Tahmin etmiştim tabii, ama tahmin edememiş gibi davrandım. “Tahmin ettiğini söylemek istememen çok şey söylüyor,” dedi babam ve zor zaptettiği gülüşünün ardından bana hoşçakal dedi. Annemle babam arasında, telefonun kime verileceği konusunda bir tartışma geçti. Sonunda onun sesi geldi. “Elio,” dedi. Annemle babamın konuştuğunu ve geri planda çocuk seslerini duyuyordum. Kimse adımı öyle söyleyemezdi. “Elio,” diye tekrarladım, telefondakinin ben olduğumu söylemek, fakat aynı zamanda da, eski oyunumuzun kıvılcımını çakmak ve hiçbir şeyi unutmadığımı göstermek için. “Ben Oliver,” dedi. O unutmuştu.
Sayfa 228·Kitabı okudu
Teknoloji
"Beni ölüm döşeğimden çağırsaydın bile, yataktan kalkıp seninle gitme gücünü toplardım."
Sayfa 48·Kitabı okudu
Edebiyat
"Çünkü yaşamak sevmektir."
7/10
·275 syf.··
Beğendi
·
2020 75. kitabı
·
33 saatte okudu
·
Okunma: 25 Haziran 2020 22:05
Nereden başlasam Nasıl anlatsam bilemiyorum Kasırga oldun, yıkıp geçtin ıssız şehrimi O ilk günler ne güzeldi Canım, gülüm, bebeğim Ne değişti, ne gücendirdi Hassas kalbini Olmadı böyle ... Evet olmadı gerçekten... Tam da yıkıp geçen bir konu olduğu için bu şarkıyla giriş yapmak istedim :) Çok hayatın içinden bir konu, o nedenle okumak istedim bu kitabı. Bir insan neden aldatır? Nedir bunun altta yatan sebepleri, insanın hiç vicdanı sızlamaz mı, neden ayrılmak varken aldatmak, kendilerini haklı çıkaracak sebepleri gerçekten var mı, ya da haklı çıkmaya lüzum var mı ... gibi sorularla başladım okumaya... Yanıt aradım sorularıma. Buldum sayılır... Bazılarımız hayatımızda herşey yolunda zannederken aldatıldık, bazılarımız aldatmak veya belki de aldatılmak üzereyiz... Evet hayat kötü, insanlar çok acımasız, çok üzgünüm ... Masum insanlar da yok değil, umudunuzu kaybetmeyin. Ama şu anki konumuz masumiyet değil, onları baska bir incelemeye bırakıyorum :) Bazen hayatımızda bir şeylerin yanlış gittiğini düşünürüz, doğru insanı mı bulamadık, bulduk da sahip mi çıkamadık gibi dertlerimiz baş gösterir bir anda "mükemmel" hayatımızda. Kafamız toz duman içindedir. Huzurun yerinde yeller eser. Işte o zaman büyük bir değişikliğe ihtiyaç duyarız. Huzuru geri getirecek değişikliğe. Bardak tamamen dolmuştur ama o son damlaya ihtiyaç duyarız. Bu kitap işte o damla kesinlikle. Anlayamadığınız bir çok şeyi anlatacak, bakamadığınız bir açıdan bakmanızı sağlayacak konuya. Belki bir miktar empatiyi bile tetikleyebilir...:)) Eğer parteriniz ve ya eşiniz sizi aldattıysa ve onu bırakmak üzereyseniz lütfen durun ve iki gününüzü bu kitaba ayırın :D Kitap aslında güzeldi, ama çok etkilendim hayatımı değiştirdi diyemem. Bende o işi başka bir kitap yapmıştı çünkü. Ama birilerinin hayatını
AldatmakPaulo Coelho · Can Yayınları · 20149,4bin okunma
"Ne yapalım yani bu dünyanın gerçekleri varsa, bizim de hayallerimiz var." _Pablo Neruda_