Kendi iyini ve kötünü sen verebilir misin kendine? Ve kendi istemini bir yasa gibi asabilir misin üstüne ? Kendi yasanın yargıcı ve celladı olabilir misin ?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sürekli bana 'İnsanlar ile ne problemin var' diye soruyorlar. Ne yalan söyleyeyim; ben hiç menfaatçi bir antilop görmedim, ben hiç riyakar bir mantis karidesi görmedim, ben hiç yalancı bir orkide görmedim, ben hiç tecavüzcü bir papatya görmedim. Bunların hepsini insanlarda gördüm.
' Yaklaşan yüzyılınsa, halkların kendi kültürleri, kendi gerçek kimlikleri ile bir arada yaşamayı başaramamaları durumunda yeni ve korkunç felaketlerle dolu bir yüzyıl olacağının iyice ardında.'