Bu kitabı okurken çok heyecanlandığım, durup uzun uzun düşündüğüm, bazı kısımlar da da gözlerimin dolduğu anlar oldu. Keşke sonu böyle bitmeseydi. Keşke yosun ve özgür azıcık bile olsa mutlu olabilseydi. Keşke o pislikten gerçek anlamda kurtulduklarını okuyabilseydim. Finalde kendimi yarım kalmış hissettim ve bu moralimi baya bozdu. Kibrit Çöpü MezarlığıBüşra Yılmaz Umarım üçüncü bir kitap gelir