Devrannn

Devrannn
@Devraltas
Neden?
Neden, neden hep olduğunuzdan başka türlü görünmek zorundasınız ?
Reklam
Dünya ne ise oydu; ben de ne isem o oldum. Uyuşamadık. Hepsi bu.
Bulanık hayaller peşinde koştu. Bir yerde bırakmalıydı bunları.
"Yokluğunun gürültüsünden sağır olacağım."
Reklam