Dicledeğildijle

Dicledeğildijle
@Dijle56
Beni odamda kitaplarım bekler, bu yegâne tesellidir.
Kim bilir... Belki uzak bir günde, büsbütün başka insanlar olarak tekrar karşılaşırız ve belki gülüşerek birbirimize ellerimizi uzatırız..
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“ Neden insanlar sanki özgürlükleri için savaşırmışçasına kölelikleri için mücadele ederler.”
Çünkü insan daima sevdiğiyle sınanır
Güzel bir yarayla dünyaya geldim; varım yoğum bu yaraydı.
“ insanlık öldü mü ? “ dedim. Yok dedi. Ölmedi, ölmedi ama birşeyler oldu, başka bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde.