"Her şeyin kendi zamanı vardır." dediğimizde, zaman adım kullanırız. Bu şu anlama gelir: Gerçekten varolan her şey, her varolan doğru zamanda gelir ve gider ve zaman onu tayin ettiği sürece bir süre kalır. Her şeyin kendi zamanı vardır.
Insan mutluluğu kendi eliyle yakalardı,ya sen ya başkası! Ikisi birden olmazdı,biri ezilir,öteki ezerdi.Biri sevinir,öteki ağlardı.Biri kaybeder,öteki kazanırdı.Bu böyleydi,böyle olması tabiatın işiydi.Kimsenin yoktu suçu,olsa olsa belki insan olmaktaydı suç.