Dîonysos

Dîonysos
@Dimetltrptmn
“İnsanın ruhunu yücelten acı, ucuz bir mutluluktan daha değerlidir.”
-Ölürüm, ne olacak? -Yazık olur. -Kime? -Hayatına.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dert insanın yüregine bir kere yuva yaptığında ondan kurtulmak zorlaşıyordu.
Sayfa 162·Kitabı okudu
"Her şeyin kendi zamanı vardır." dediğimizde, zaman adım kullanırız. Bu şu anlama gelir: Gerçekten varolan her şey, her varolan doğru zamanda gelir ve gider ve zaman onu tayin ettiği sürece bir süre kalır. Her şeyin kendi zamanı vardır.
Insan mutluluğu kendi eliyle yakalardı,ya sen ya başkası! Ikisi birden olmazdı,biri ezilir,öteki ezerdi.Biri sevinir,öteki ağlardı.Biri kaybeder,öteki kazanırdı.Bu böyleydi,böyle olması tabiatın işiydi.Kimsenin yoktu suçu,olsa olsa belki insan olmaktaydı suç.