Herkesin seveceği bi dile sahip değil bence Ali Lidar. Çok derin cümleleri ,hikayeleri var. Bu kitapta da kısa kısa yaşamından kesitlerle karşımıza çıkmıştı. 2.kez okudum ve hayatım boyunca bi kitaba sığınmam gerekirse sığınabileceğim kitaplar arasında.
Kitabı bi türlü okuma hevesim oluşmamıştı bu zamana kadar. Elime alıp biraz okunduktan sonra hep yarım bırakmıştım. "Artık okumam lazım" dedim ve okumaya başladım. Şuan aslında pek güzel dostluklar olmasa da olunması gereken dostluğu yazar bize çok güzel ,olaylarla ve iki dostun o olay karşısında verdikleri tepkilerle çok güzel anlatmış.Çok akıcı ve elden bırakmayacak bi kitap. Bi solukta okudum. Biraz geç kalmıs olsam da okumayan herkese şiddetle tavsiye ederim