Aramak zorunluluğunu içimde duyduğumdan arıyorum galiba, herkesin arayıp sormadıkları dert oluyor bana, diye düşünüyor da ancak, geliyorum kendime. Biliyorum aykırı bir adamım ben bu evrene.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sadi mi ? Kısa filmlerin aranan jönü Celil mi ? Ödüllü yönetmen, senarist, yapımcı, müzikçi, düşünür Cengiz mi ?
"Hayatta gelmez," dedim.
"30 liraya oynatırım," dedi.
"Mümkün değil," dedim.
10 liraya bağladı Sadi'yi.
"Sadi sigaran bizden, bir de öğlen üç çeyrek döner ısmarlarız ne diyon?" dedi. Sadi yarım saat sonra bizim evdeydi. Burak'la çetin bir pazarlığa tutuştular, Sadi kolay ikna olacak bir adam değil, ayran da istiyordu. Vermedi Burak. "Bari ayranı vereydik" dedim. "Biz vermiyoruz diyelim, sette veririz sevinir gariban," dedi. Burak'ın esnaflıkta ne kadar ileri gidebileceğinin nüveleriydi bunlar.
"Nasıl buldun ? Güzel yer di mi ?"
"Yaniii! Biraz sıcak gibi"
"Öyledir ya. Bakma sen Erdal Bakkal yazdığına.Konsepti bu, buranın. Ama çok sıcak bir ortamı vardır"
"Yok hakkaten sıcak Mecnun. Yüzümün sol tarafını hissetmiyorum şu an"
"Ammann diyim. İsmail Abi !
"Hoop!"
"Yani İsmail Bey şu ufoyu çevirebilir miyiz biraz ? Kızın yüzü Terminatör gibi oldu şu an"