"Çünkü bu hayatta ne yaşanıyorsa
ne geç ne de erkendir.
Her şey, olması gerektiği vakittedir.
Sadece ne olursa olsun
vakit, umudunu yitirmek için çok erkendir..."
...sana karşı duyduğum o sarsılmaz saygıya nasıl layık olduğunu, nasıl ahenk içinde davrandığını, ısrarcı kaba davranışlardan ve cinsellik içeren aceleci sevgi sözcüklerinden nasıl uzak durduğunu şükranla hatırlayıp asla unutmayacağım; ve daha ilk andan itibaren öylesine güven verici, dostça bir tavır içindeydin ki, bütün iradem ve arzumla daha öncesinde sana ait olmasaydım bile, o gün beni çoktan kazanmış olurdun.