Sevgili Rasim Özdenören aramızdan ayrılalı tam iki yıl olmuş. Yedi Güzel Adam'dan geriye kimsenin kalmayışı, hepsinin birer birer toprak olması çok dokunmuştu bana. En azından onlardan biriyle tanışıp sohbet etmeyi, Yedi Güzel Adam'ı ondan dinlemeyi çok isterdim. Çok kurdum hayalini ama olmadı. Şimdi bulunduğunuz yerde, bulutların üstünde haykırın tüm cümlelerinizi. Şiirler okuyun, aşkı konuşun, devrimi konuşun. İyi ki geçtiniz bu dünyadan.
Saygı ve rahmetle...
Bu kitabı bitirdiğim için kendimle gurur duyuyorum. O kadar zordu ki benim için. Evet başarılı bir kitap ancak her kitap herkes için yazılmamıştır. Her kitabın bir okuyucu kitlesi vardır ve ben bu kitle içinde yer almıyorum. Okudum ama zevk almadım. Ne güzel kitaptı diyemedim bitirdiğimde. Bu kadar ses getirdiğine göre elbette başarılıdır ancak benim için okuduğum en zor kitaplardan biriydi. Yarım bırakmayı sevmediğim için bitirdim. Bana asla okuma zevki vermedi. Kitabı sevmediğim yeterince belli olduysa sözlerimi burada bitirebilirim. Saygılar efendim.