Fesleğen kokusunu severim,
Ama en çok senin kokunu...
Başucuna dikiyorum fesleğenleri,
Bir çınar, bir de zeytin ağacı.
Gülü de seversin bilirim,
Dikiyorum hepsini dört bir yanına.
Kokun gizlenir belki buralarda...
Ben kokunu unutamıyorum,
Hâlâ burnum sızlıyor.
Çocukken de olurdu böyle;
Böyle olunca tutardın ellerimi.
Severdin,
Severdim,
Severdik biz bizi...
Özledim.
Hepsi bu kadar.
Garp yeli
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fesleğen kokusunu severim,
Ama en çok senin kokunu...
Başucuna dikiyorum fesleğenleri,
Bir çınar, bir de zeytin ağacı.
Gülü de seversin bilirim,
Dikiyorum hepsini dört bir yanına.
Kokun gizlenir belki buralarda...
Ben kokunu unutamıyorum,
Hâlâ burnum sızlıyor.
Çocukken de olurdu böyle;
Böyle olunca tutardın ellerimi.
Severdin,
Severdim,
Severdik biz bizi...
Özledim.
Hepsi bu kadar.
Garp yeli
Fesleğen kokusunu severim,
Ama en çok senin kokunu...
Başucuna dikiyorum fesleğenleri,
Bir çınar, bir de zeytin ağacı.
Gülü de seversin bilirim,
Dikiyorum hepsini dört bir yanına.
Kokun gizlenir belki buralarda...
Ben kokunu unutamıyorum,
Hâlâ burnum sızlıyor.
Çocukken de olurdu böyle;
Böyle olunca tutardın ellerimi.
Severdin,
Severdim,
Severdik biz bizi...
Özledim.
Hepsi bu kadar.
Garp yeli
Fesleğen kokusunu severim,
Ama en çok senin kokunu...
Başucuna dikiyorum fesleğenleri,
Bir çınar, bir de zeytin ağacı.
Gülü de seversin bilirim,
Dikiyorum hepsini dört bir yanına.
Kokun gizlenir belki buralarda...
Ben kokunu unutamıyorum,
Hâlâ burnum sızlıyor.
Çocukken de olurdu böyle;
Böyle olunca tutardın ellerimi.
Severdin,
Severdim,
Severdik biz bizi...
Özledim.
Hepsi bu kadar.
Garp yeli