"İçimizde şeytan yok. İçimizde aciz var. Tembellik var. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçma alışkanlığı var."
Ne kadar melek huylu bir kız olursan ol. Herkesin gözü önünde bir kere bisiklete binmek âlemi senden nefret ettirmeye yetiyor... Aman Yarabbi ne memleket. Ne bêtise!..