Şans her zaman gerekir, diye düşünüyorum, Tanrı'ya şükür sağlıklısın da. Tahtaya vuruyorum. Peki ama mutlu muyum? Hayır, aslında hiç de mutlu değilim. Ama sonuçta hiç kimse mutlu değil ki.
"Hayat komiktir, dostlarım. Hem neşe hem gözyaşı getirir;
Hayat bir nisan günüdür, dostlarım, güneşin yağmurla karıştığı...
Bir iki gülüş, bir iki şaka, biraz keder ve acı."