"Yazık!" dedi Adrien, üzüntüyle başını öne eğerek. "Bense, bir insanı sevebilmek için zamanın hiç önemi olmadığını sanırdım."
"Evet, ama birini sevebilmek için, ilkin tanımak gerekir."
"Hayır, tam tersi: Birini tanıyabilmek için, ilkin onu sevmeli. İlgimizi çeken insanlar bize kendilerini sevdirir, böylece açılır, onları tanımamıza izin verirler. Bence, gönülleri birbirine yaklaştıran tek şey sevgidir."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aelita'nın sesi, aşkın, sonsuzluğun, hüznün, özlemin sesi tüm evreni aşarak ona ulaşıyor, yakarıyor, onu çağırıyordu: "Nerdesin, nerdesin, nerdesin aşkım?"