Ekim ayında dönemin İsveç Başbakanı İngvar Karlson,'Ben artık balık tutmak istiyorum, Mart ayında istifa edeceğim.' deyince, sosyal demokrat Partiden Jan Nygren'e başbakanlık teklif edilmiş. Nygren, 'Benim çocuğum 11 yaşına geldi. Onunla daha fazla ilgilenmem gerektiğine inanıyorum. Başbakanlık, benim babalık görevlerimi yapmamı engeller,' diyerek başbakanlığı reddetmiş.
Akıl alır gibi değil, değil mi? Adam çıkıyor ve iyi bir baba olmak için, başa geçme fırsatını gözünü kırpmadan reddedebiliyor. Babalardan böyle kahramanlıkları kimse beklemiyor tabii. Ama çocuklarına biraz daha zaman ayırabilir ve sevgilerini gösterebilirler. Çünkü çocukların onların sevgisine ve ilgisine çok ihtiyaçları var..