Hediye aldığım ilk kitabım. Sevgili abim almıştı doğum günümde ablama da sürekli zeze derdi. Ondan bana kalan tek şeydir. İnsanların hedeflerini takip ettiği yolda pes etmemesini mükemmel bir dille anlatmış ve aslında insan dışındaki diğer canlıların bize daha yakın olduğunu anlatmış. Zeze ve portuga size kucak dolusu sevgi gönderiyorum.
Sevda ki, yalnız insanın gönlüne değil, aklına, fikrine özetle bütün duyularına,maddi ve manevi bütün varlığına şiddetle hükmeden üstün bir kuvvettir; daima şüpheler, kuruntular içinde bulunmaktan zevk aldığı için aşık olan kişide gördüğü, işittiği her şeyi onun açısından görüp işitmeye, onun karakterine göre ayarlamaya, muhakemesini onun keyfine göre kullanmaya mecburdur.
Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum göğe bakalım
Tuttukça güçleniyorum kalabalık oluyorum
Bu senin eski zaman gözlerin yalnız gibi ağaçlar gibi
Sularım ısınsın diye bakıyorum ısınıyor