İnsanların gündelik alışkanlıklar tarafından kandırılmaya ve körleşmeye bu kadar kolayca rıza göstermeleri beni çok üzüyor.Gerçekte farklı düşünmelerine rağmen moda öyle gerektiriyor diye her ay fikir ve görüş değiştirenler beni kahrediyor.
“Geçen sabah senin üzüntülü olduğunu söylediler. Dokunsalar ağlayacakmışsın. Dokunmamışlar. Yine de ağlamışsın.”,
Sevgili Dost ,
Dostun gözünden akan bir damla yaşın yeryüzündeki bütün gölleri tuz gölü yaptığını bilmezmiş gibi.!