+ ‘’Neden bana öyle bakıyorsun?’’ diye sorardı.
- ‘’Çünkü çok tatlısın’’ diye cevaplardım.
+ ‘’Bunu söyleyen ilk kişisin.’’
- ‘’Bunu bilen ilk kişiyim’’ derdim ona.
Gerçek dünyaya dönmeye çalışarak derin bir nefes aldım. Fakat bu gerçeklik daha önce gördüğüm hiçbir şey gibi değildi; olması gerekenle örtüşmeyen bir gerçeklik.