Eren⠀

" Yedi tepeli şehrimde bıraktım gonca gülümü. Ne ölümden kormak ayıp, ne de düşünmek ölümü... "
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" İnsanoğlu güzelliğe böylesine hayran kalabiliyorsa, bu savaş ne, bu birbirlerini yeme, aşağılama, bu akan suya, uçan kuşa, yaprağın üstüne konmuş kelebeğe düşmanlık niye?"
Edebiyat
"Yoksa benim insanları güldürüp eğlendirmek zorunda olduğumu mu düşünüyorsunuz?"
Edebiyat
"İnsan tahammül edemeyeceğini zannettiği şeylere pek çabuk alışıyor ve katlanıyor"
Edebiyat
"İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiç bir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana kadar düşünür, düşünür, düşünür,. Hiç bir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız...Yalnız..."
Edebiyat