Devlet mi? Oda ne? Kulak verin sözlerime. Halkların ölümünden söz edeceğim size. En soğuk canavarın adıdır devlet. Buz gibi yalanlar söyler o ve ağzından şu yalanlar çıkar:" devletim ben, ulusum."
Benim çocukluğumun belli başlı imtiyazı hürriyetti.
Bu kelimeyi bugün sadece siyasi manasında kullanıyoruz.Ne yazık!
Onu politikaya mahsus bir şey addedenler korkarım ki,hiçbir zaman manasını anlamayacaklardır.