Esra ışık

Esra ışık
@Esra_Isk
Sonunu bilmediğimiz yolları yürümemiz de kaderimiz midir?
“Kaderimden kaçayım derken, yanlış bir yolu boşu boşuna yürüyor olabilir miydim?”
Reklam
İnsanın en büyük hatası, kendini affedememesidir.
Alıntı
İnsanın en büyük hatası, bir başkasının onu mutlu etmesini beklemesidir.
1K
Bazı insanlar kendilerini kabul ettirmek, sevdirmek için çok çaba gösterir, bazılarındaysa hiç böyle bir niyet yoktur, olduğu gibi yaşar ve sen yavaş yavaş ondaki kaliteyi keşfettiğin zaman hayranlığın artar.
Sayfa 18
Alıntı
' Beklenen geç geliyor ; geldiği sırada insan başka yerlerde oluyor.
Sayfa 73 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam