Bu bir apandis veya böbrek meselesi değil. Bu... Yaşam ve ölüm meselesi! Evet, orada yaşam vardı ama şimdi yavaş yavaş gidiyor. Gidiyor ve ben onu durduramıyorum. Evet. Neden kendimi kandırıyorum ki? Ölmek üzere olduğum benden başka herkes için yeterince açık değil mi? Bu sadece birkaç hafta veya gün meselesi... Hatta, şu an bile gerçekleşebilir. Buradaydım ve şimdi oraya gidiyorum. Ama nereye gidiyorum?..