Okurken kahkahalar attığım yok artık dediğim ve okuduktan sonra en az bir ay boyunca herkese bahsettiğim tek kitap. Tek kelimeyle harika...Beyinsiz adam üniversite okumuş bir insan ancak bu kadar beyinsiz olabilir :))
İlk kez bir polisiye romanı okudum ve özetlemek gerekirse bayıldım. Hiç elimden bırakasım gelmedi. Bir kitap ancak bu kadar güzel olabilir. Teşekkürler John Verdon...