Okurken keyif aldığım yazarların başında geliyor, Mustafa Kutlu. Bu kitabında da beni hiç şaşırtmadı. Kitabın kısa olmasına her ne kadar üzülsem de aldığım keyif çok başkaydı.
Kendine has güzel üslubuyla dostlarına, yılların kazandırdığı değerli insanlara ayırmış bu kitabını. Onlarla geçirdiği anılardan deneme tarzında bahsetmiş. Hiç sıkılmadan okuyacağınız tadı damağımızda kalacak bir kitap. Okuyacak olanlara şimdiden iyi okumalar :)