FŲƝƊÁ

FŲƝƊÁ
Daimi öğrenci, kitap kurdu, hasta Beşiktaşlı Ve bu dünya ile yazaşarak ödemeyi seçtim. Acısı da benim sevinci de benim (Şükrü Erbaş) instagram.com/birakademibirkitap_
Ulysses Okumaya Var mısınız?
Buraların dutluk olduğu zamanlarda okuma etkinlikleri yapılırdı. Yalnız başıma okumaya korktuğum birçok eseri burada arkadaşlarımla birlikte okudum. Savaş ve Barış, Don Kişot, İnce Memed, Anna Karenina bunlardan bazıları. Şimdilerde böyle etkinlikler kalmasa bile Ulysses okumak için ben erkenden duyuru yapmak ve bu çetin yolda arkadaşlık yapacak kimse çıkar mı diye denemek istiyorum. Aynı tarihlerde birlikte okuma yapmak isteyenleri bu iletinin altına ekleyeceğim. Okuma zorluğu konusunda üst sıralarda yer alan bu eser için 2 aylık bir süre düşündüm. 1 Temmuz’da başlayarak Ağustos sonunda bitirmek istiyorum. Bu süreçte birlikte okumak isteyenler çıkarsa alıntı, yorum ve incelemelerle burayı biraz zenginleştirebiliriz. Yazarın ölümünün üzerinden 70 yıldan fazla geçmiş olduğu hâlde çeviri zorluğundan dolayı yayınevleri tarafından pek basılmayan bu eser için 3 yayınevinden birini tercih edebiliriz. 1. Ulysses – Yapı Kredi Yayınları – Çev: Nevzat Erkmen 2. Ulysses – Norgunk Yayınları – Çev: Armağan Ekici 3. Ulysses – Kafka Kitap – Çev: Fuat Sevimay Cesareti olanları 1 Temmuz’a kadar düelloya davet ediyorum. Ulysses Okuma
Fатма ᵕ̈♡︎ isimli okura yanıt verildi
FŲƝƊÁ
Bende katılırım fatma hocamla ve Ulysses kitabim ile 🌸
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatımı hep anlamlı yaşamaya çalıştım. Hayatta beni hep güzel insanlarla mükafatlandırdi her zaman. Jack London"un Martin Eden romanında dedigi gibi..."Seni kitap okuyan insanlarla tanıştıracağım. Hayat ancak böyle insanlarla biraraya geliyorsan yaşanmaya değer. " Çok ama çok teşekkür ederim nergis hocam iyi ki varsın 🩷🌸🙏🏻 Nergis ✨️🥰
Elif isimli okura yanıt verildi
FŲƝƊÁ
Sende iyi ki varsin Elifim annemin tedavisi boyunca hep destek oldun bizlere yasadiginiz süreçle bize yol gösterdin her zaman🩷🌸 rabbim hepimizin karsisina guzel insanlar cikarsin ve onlarla mükafatlandirsin ✨️🌸🙏🏻
Hayatımı hep anlamlı yaşamaya çalıştım. Hayatta beni hep güzel insanlarla mükafatlandırdi her zaman. Jack London"un Martin Eden romanında dedigi gibi..."Seni kitap okuyan insanlarla tanıştıracağım. Hayat ancak böyle insanlarla biraraya geliyorsan yaşanmaya değer. " Çok ama çok teşekkür ederim nergis hocam iyi ki varsın 🩷🌸🙏🏻 Nergis ✨️🥰
Nergis isimli okura yanıt verildi
FŲƝƊÁ
🌸🧡🧡
"Bazen" dedim ona,"cehaletinle mutlu olmalısın."
Sayfa 201 - İthaki Yayınları
Elif isimli okura yanıt verildi
FŲƝƊÁ
Alintiya en uygun video :)
Bu halkla zor..
Ama biz toplumsal dayatmaları reddeden özgür düşünceli insanlarız.Kendi ahlaki düzenimizi oluşturabileceğimize inanıyoruz.
Sayfa 36·Kitabı okuyor
Alıntı
FŲƝƊÁ
Elifim hosgeldin🥰