Pek az kişiyle görüşüyorum ve hiçbir eğlencem de yok. Ciddi olarak çalışmıyorum da. Elimin altında koca bir kitaplik olmasina karşın fazla okumuyorum. Tek meşgalem, üç-dört hafta içinde tamamlanacak olan ev. Tek ziyaretçim Louis Gillet oldu, Paris' i anlatti bana ama doğru dürüst bir bilgi vermedi. Zamanımın geri kalanını beklemek, beklemek, beklemek ve sonunda umutsuzluğa düşmekle geçiriyorum.
-Alıntı-
Zenciysen (Azınlıksan) ne yaparsan yap, bir beyazın karşısında daima haksızsın… Bu haksızlığı savunan büyüklerin ve bu haksızlığa ağlayan çocukların hikayesi var bu kitapta.
Bir çocuğun penceresinden ayrımcılığın karmaşıklığı nasıl da insanî anlatılmış.
Sadece bunu değil, ahlakla ilgili bir çok önemli noktaya değiniyor.
Atticus, ne güzel babasın…