"Ey karanlıkların gölgesinde tutsak edilmiş insan
Kalbinin içinde seni bekleyen ışığın farkına var artık
O ışık cennette emanet edildi sana
O emanetle indirildin dünyaya
Ateşler içinde bir nurla
Beden çarmığına gerildin sonra
Kalbinde açan bir gülle."
Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim. Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda.
Şu alacalı bulacalı yeryüzünde bir adam dolaşır,ne zengin ne yoksul, ne mümin ne kâfir,yaltaklanmaz hiçbir hakikate, saygısı yok hiçbir kanuna...şu alacalı bulacalı yeryüzünde,bu yiğit ve hüzünlü adam kim ola ?