Dfhhj

İçimiz ölür, içimizdeki ölmez albayım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Düşünceler insanın canını acıtmıyor; biraz sersemletiyor o kadar. Şiddet değil, süreklilik insanı yıkıyor.
Sayfa 448 - İletişim
Benim sadece hayallerim yarıda kaldı, Gülüşüm hala mükemmel.😉 -anonim
Bana bir mektup yazmış olsaydın, ben de sana cevap vermiş olsaydım. Ya da son buluşmamız da büyük bir fırtına kopmuş olsaydı aramız da ve bir çok söz yarım kalmış olsaydı. Birçok mesele çözüme bağlanmadan büyük bir öfke ve şiddet ile ayrılmış olsaydık da yazmak, anlatmak, birbirini seven iki insan olarak kavuşmak kaçınılmaz olsaydı.. sana, durup dururken yazmak zorunda kalmasaydım. Bütün meselelerden kaçtığım gibi uzaklaşmasaydım senden. Insanları büyük bir boşluk içinde bırakmasaydım. Kendimden de kaçıyorum, gibi beylik bir ifadenin içine düşmeseydim. Ne olurdu, bazı sözleri hic söylememiş olsaydım ya da bazı sözleri hiç söylememek için kesin kararlar almamış olsaydım.. sana diyebilseydim ki, durum çok ciddi..
Edebiyat