Olağanüstü Bir Gece-Stefan Zweig
Haram ile tatlılıklar diyelim bir çırpıda bitti tadı ise baki kalacak yüz güldürmek ve insanlara istediğim gibi davranmak, istenileni severken yapmak.Aslında basit, yalın bir kitap her sayfada Zweig kokusu başka bir şey degil, sinirli vakitlere ise şifa gibi bir kitap.
Kör Baykuş/Sadık Hidâyet
Haklı bir adamın dünyası ve aşırıya kaçan betimlemeler.Kısa bir hikaye tadında fakat dediğim gibi aşırı derecede fazla betimlemelerle dolu ben pek sevmediğimden basit yorumlarda bulunmak istemiyorum ama popülerizm kesinlikle popülarizm diyorum ve benim gibi bu kolay tuzaklara yem olmayın, kısaca bayanların yere göğe sığdıramadığı ama hiç bir şeyde anlamadığı kitaplardan bir daha okumak isterim çünki bir erkeğin temel duygularından bahsediliyor.Tuhaf örgü-anlatımıyla biraz sıksa da yine tozunda diyelim.