Eğer insan, milyonlarca, milyarlarca yıldız arasından yalnız birinde tek bir örneği olan bir çiçeği severse, sırf yıldızlara bakmak bile ona mutlu hissettirir."Çiçeğim oralarda bir yerlerde..."
İnsan şehirde kalabalık içinde yalnız olabilirdi ve şehri şehir yapan şey de zaten kalabalık içinde insanın kafasındaki tuhaflığı saklayabilme imkânıydı.
SEVMEK bir sanat mıdır? Sanatsa, bilgi ve çaba gerektirir. Yoksa sevgi, yaşanması rastlantılara kalmış, insanın talihi yardım ederse "tutulacağı" tatlı bir duygu mudur? Günümüzde çoğunluk ikinci tanıma inanır.