Alanur Demir

Alanur Demir
@Glader1
Umut
"Umut karın doyurmaz" dedi kadın. "Karın doyurmaz ama insanı ayakta tutar" diye yanıtladı albay.
Sayfa 45 - Can yayınları·Kitabı okudu
Reklam

Alanur Demir

, bir kitap okudu
10/10
·312 syf.··
Beğendi
·
2017 21. kitabı
Ali Benjamin
8.2/10 · 3.434 okunma
10/10
·312 syf.··
Beğendi
·
2017 21. kitabı
Kitap benim için muhteşemdi. Her dostluğun mükemmel olmayacağını, ne kadar öyle görünse de bir gün bozulabilecegini gösteriyordu. Açıkçası ben baş rolü çok sevdim. (Biraz da kendime benzettim desem yalan olmaz.) Ayrıca kitapta denizanaları hakkında çok fazla bilgi bulunuyordu. Ve baya ilgimi çektiler. Hatta birazdan bilgisayarın başına oturup denizanalarını araştırmayı düşünüyorum. Yazarın dili de hoşuma gitti açıkçası. Gerçekten hafif ve akıcı bir dili vardı. Not: Şu an kitabı gerçekten deli gibi beğenip, "Bu kitap kesinlikle 2017 favorilerime girdi!" dememe rağmen buraya yazacak hiç bir şey bulamıyorum. Size diyeceğim tek şey şu: Bu kitabı okuyun. Kesinlikle ilk elinize geçtiği anda alın ve okuyun. Zaten çok kalın olmadığı ve akıcı olduğu için bir oturuşta bitebilecek bir kitap. Hele ki yaz tatilindeyken ve okumak için bol bol fırsat varken asla ertelemeyin. Benden bu kadar. Herkese iyi okumalar!
Edebiyat
Hayalet KalpAli Benjamin · Yabancı Yayınları · 20213,434 okunma
9/10
·306 syf.··
Beğendi
·
2017 20. kitabı
Çoğu kişi gibi ben de dizisini duyana kadar kitabı bilmiyordum. Ama dizi resmen bir patlama niteliğinde olunca merak ettim ve hemen izledim. Zaten 1 sezonu var yalnızca ve 5 günde bitti o da. Normalde daha hızlı da bitebilecek bir yapısı var dizinin çünkü gerçekten çok sürükleyici ama ben maalesef sınav haftasındaydım o zaman. İşte dizisini izledim ve aşırı beğenince kitabını da bir an önce okudum. Kitabı da gerçekten güzeldi. Sürükleyici bir anlatımı vardı ama dizisi benim daha çok hoşuma gitti. Yani normalde uyarlama her şeyin kitabını daha çok beğenirim. Ama bu bir ilk olarak bir istisna oldu ve bunun dizisini daha çok beğendim. Gerek oyuncuları gerekse efektleriyle beni resmen büyüledi. Kurgu olarak bakarsak gerçekten güzel bir kurgusu var. İntihar. Aşk. Okul. Arkadaşlık. İhanet. Aslında bu şekilde bakınca normal bir gençlik kitabı/dizisi gibi duruyor ama değil işte. Olayların anlatılış tarzı olsun, yaşanan olaylar olsun çok farklı. Size söyleyeceğim tek şey alın ve bu kitabı okuyun. Peşinden de dizisini izleyin. Emin olun pişman olmayacaksiniz. Tabiki şu uyarıyı da yapmadan geçmek istemiyorum. Eğer ki intihara meyilli biriyseniz veya olaylardan çok etkilenen biriyseniz size tavsiye etmiyorum. Özellikle de diziyi. Kitapta yine bazı yerler daha çabuk geçmişti ama dizide sindire sindire anlatılıyor ve oyuncular gerçekten güzel canlandırıyor bence. Özellikle de Hannah'ın intihar sahnesi aşırı etkileyiciydi.
Edebiyat
Ölmek İçin On Üç SebepJay Asher · Artemis Yayınları · 20174,098 okunma

Alanur Demir

, bir kitap okudu
9/10
·306 syf.··
Beğendi
·
2017 20. kitabı
Jay Asher
7.4/10 · 4.098 okunma