Kitabı ilk okuluma gelen kitapçı önermişti ‘ hocam mutlaka okumakısınız’ diye. Ama unutmuştum ben sonra netten kitap alınca karşıma çıktı ve aldım. Süper bir tesadüf olmuş ki böyle bir kitabı okumak, kitap kültürümü değiştirdi diyebilirim. Hayal ürünü romanları okumayı çok severken bir anda hiç de ilgi alanım olmayan tarih ve felsefeye yöneldim :) bu kitabı bitirir bitirmez ikincisi olan Homo Deus u okmaya başladım. Okumakta veya almakta kararsızsanız mutlaka okuyun derim