📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu duyguyu tanımlamak güçtü. Sevgiyle nefret arası bir şey, belki de her ikisiydi. Ama herhalde en doğrusu, insanoğlunun o güne kadar hissettiği bütün duyguların bir karışımı, bir çamuruydu.
Kedi Ofisi, arkadaşımın hediyesi ve kapağına aşık olduğum bir kitap. İçinde kedi geçen her şeyi çok severim ^^
Kitap birbirinden farklı, neşeli ve iyi hissettiren hikayeleri içeriyor. Bir çocuk kitabı olarak düşünüldüğünde gerçekten başarılı buldum. Benim okumam uzun sürdü ama aslında üç dört saatte rahatlıkla okunabilecek bir kitap. Hikayelerdeki karakterleri, yazarın üslubunu ve kullandığı metaforları çok sevdim. Özellikle "Obbel ve Fil" hikayesinin, kapitalist düzenin bir çocuğun anlayabileceği biçimde yazıldığı için favorim olduğunu söyleyebilirim. Bana Filler Sultanı ile Kırmızı Sakallı Topal Karınca kitabını anımsattı.
Tavsiyedir ve bu kitap için canım arkadaşıma teşekkür ediyorum! :^)